21 Kasım 2009

En Guzel Deja Vu!

Hani bazi zor zamanlarinizda bi acayip ruyalar gorursun; oyle ruyalar ki her seferinde ufak farklarla ayni senaryoya sahip olurlar. Ruyanin ana konusu ve bunyede biraktigi etki, hep ayni olur. Cunku temelde zaten ayni ruyadir gorulen...


Itiraf ediyorum. Ben ayni hisleri Neseli Gunler, Bizim Aile ve Gulen Gozler filmlerini izlerken de yasiyorum, ne ilginc degil mi?! Hangisinde Vecihi var, hangisinde tursu mevzusu var, hangisinde erkek ismine sahip 5 kiz kardes var, inanin bilmiyorum...


Ama zaten ne onemi var?! Ya su tiplere bi bak allasen, kuzen degiller de neler bunlar... Kardes gibi buyuyen; anneden cok hala-teyze, babadan cok amca-dayidan yuz bulan, kuzenden ote kardes gibi buyuyen picler degil de kim bunlar?!...

Seviyorum bu filmleri, ne diyeyim ki... En cok da Sener Sen'in oynadigi karakterler yuzunden seviyorum. Ama yanlis anlasilmasin. Diger ogeler de o kadar harika ki, acikcasi Sener Sen burun farkiyla one cikiyor. Ayip olmazsa biterken Ziya'nin en guzel kolpalarindan birini izleyelim, iyi haftasonlari efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder